NAŠE HISTORIE

Mobilita dostupná pro každého

 

Značka Dacia si již od svého založení klade za cíl vyrábět nové a spolehlivé vozy, které mají tu podstatnou výbavu a jsou dostupné pro širokou veřejnost. V průběhu let se značka vyvíjela, přizpůsobovala se potřebám svých zákazníků a zároveň zůstávala věrná svým kořenům. Několikrát tak prolomila zažité zvyklosti a otřásla automobilovým trhem. Každý z vlajkových modelů je revolucí sám o sobě.

Značka Dacia

Dacia, znovuzrození

Dacia byla založena v Rumunsku v roce 1966 s jasným cílem: poskytovat obyvatelům Rumunska moderní, spolehlivá a cenově dostupná vozidla. Název Dacia vznikl podle jména, které kdysi dali Římané oblasti dnes známé jako Rumunsko.

V roce 1999 převzala značku Dacia společnost Renault, což znamenalo strategický posun. Dacia se tak stala značkou spadající pod skupinu Groupe Renault, a otevřela se nová éra z hlediska kvality.

Logan 2004

Uvedení vozu Logan na trh v roce 2004

Logan byl původně navržen pro rozvíjející se trhy za bezkonkurenční cenu 5 000 eur. Jedná se o moderní a robustní rodinný sedan, který znamenal pro značku renesanci. Na automobilovém trhu způsobil revoluci a dosáhl neuvěřitelného prodejního úspěchu, a to i v západní Evropě, kde byl Logan uveden na trh v roce 2005.

Sandero 2008

UVEDENÍ MODELU SANDERO NA TRH V ROCE 2008

Vůz Sandero byl druhým významným počinem značky Dacia na trhu. Je to také její nejprodávanější model. Prodala ho již 2,5 milionu kusů. Velkorysé rozměry, praktický design, všestrannost a dostupná cena jsou jen některé z vlastností, které z vozu Sandero dělají nejprodávanější vůz v Evropě soukromým klientům. 

Duster 2010

UVEDENÍ VOZU DUSTER NA TRH V ROCE 2010

S modelem Duster značka Dacia opět prolomila stereotypy v automobilovém průmyslu. Kromě toho, že se jedná o cenově dostupné SUV, je Duster atraktivním vozem se skutečnými terénními schopnostmi a pohonem 4x4. Značka opět zaznamenala velký prodejní úspěch. 

Elektrický vůz Dacia – Spring

Úspěch pokračuje

V současnosti značka Dacia působí ve 44 zemích Evropy a Středomoří a má více než 7 milionů zákazníků.

 

Příběh pokračuje s další revolucí. Konkrétně revolucí elektrickou a prvním elektromobilem značky, modelem Spring. Nejdostupnější elektrický vůz na trhu umožňuje zpřístupnit elektrickou jízdu opravdu všem.

Chcete se dozvědět více informací o ZNAČCE Dacia?

Dacia – Hodnoty

Filozofie značky Dacia

Zjistěte více
Dacia v České republice

Dacia v České republice

Zjistěte více