Dacia, znovuzrození
Dacia byla založena v Rumunsku v roce 1966 s jasným cílem: poskytovat obyvatelům Rumunska moderní, spolehlivá a cenově dostupná vozidla. Název Dacia vznikl podle jména, které kdysi dali Římané oblasti dnes známé jako Rumunsko.
V roce 1999 převzala značku Dacia společnost Renault, což znamenalo strategický posun. Dacia se tak stala značkou spadající pod skupinu Groupe Renault, a otevřela se nová éra z hlediska kvality.
Uvedení vozu Logan na trh v roce 2004
Logan byl původně navržen pro rozvíjející se trhy za bezkonkurenční cenu 5 000 eur. Jedná se o moderní a robustní rodinný sedan, který znamenal pro značku renesanci. Na automobilovém trhu způsobil revoluci a dosáhl neuvěřitelného prodejního úspěchu, a to i v západní Evropě, kde byl Logan uveden na trh v roce 2005.
UVEDENÍ MODELU SANDERO NA TRH V ROCE 2008
Vůz Sandero byl druhým významným počinem značky Dacia na trhu. Je to také její nejprodávanější model. Prodala ho již 2,5 milionu kusů. Velkorysé rozměry, praktický design, všestrannost a dostupná cena jsou jen některé z vlastností, které z vozu Sandero dělají nejprodávanější vůz v Evropě soukromým klientům.
UVEDENÍ VOZU DUSTER NA TRH V ROCE 2010
S modelem Duster značka Dacia opět prolomila stereotypy v automobilovém průmyslu. Kromě toho, že se jedná o cenově dostupné SUV, je Duster atraktivním vozem se skutečnými terénními schopnostmi a pohonem 4x4. Značka opět zaznamenala velký prodejní úspěch.
Úspěch pokračuje
V současnosti značka Dacia působí ve 44 zemích Evropy a Středomoří a má více než 7 milionů zákazníků.
Příběh pokračuje s další revolucí. Konkrétně revolucí elektrickou a prvním elektromobilem značky, modelem Spring. Nejdostupnější elektrický vůz na trhu umožňuje zpřístupnit elektrickou jízdu opravdu všem.
Chcete se dozvědět více informací o ZNAČCE Dacia?
Filozofie značky Dacia
Dacia v České republice