Pojištění
Dacia Vám ve spolupráci s Mobilize Financial Services přináší značkové pojištění Dacia, které Vám poskytne komplexní pojištění automobilu s nadstandardními službami při řešení nahodilých životních událostí. Pojištění lze sjednat v rámci financování i při hotovostním prodeji nového vozu. Nabízíme dvě úrovně pojištění – standardní a prémiové, které obsahuje i pojištění finanční ztráty GAP.
Hlavní přednosti Mobilize pojištění
Druhy pojištění
Druhy nabízeného pojištění:
Doplňkové pojištění:
Pojištění při financování vozu s Mobilize Financial Services
Po celou dobu trvání leasingové nebo úvěrové smlouvy je povinnost mít vozidlo pojištěno, jak ze zákona (povinné ručení), tak mít i uzavřené havarijní pojištění.
Pojištění je součástí splátek úvěru, kde Vám nabízíme zvýhodněné individuální podmínky a rovněž zohledníme stav Vašich bonusů za bezeškodní průběh z předchozího pojištění. Vybrat si navíc můžete ze dvou sazeb pojištění – fixní nebo variabilní. S výběrem nejvhodnějšího pojistného produktu Vám poradí Váš prodejce Dacia.
Pojištění při hotovostním prodeji
I v případě pořízení vozidla v hotovosti máte možnost využít všechny výhody našeho komplexního značkového pojištění (havarijní pojištění i povinné ručení). Konkrétní nabídku Vám předloží Váš autorizovaný dealer Dacia.
Mobilize pojištění nabízíme ve spolupraci s renomovanými pojišťovnami Kooperativa, Uniqa, Generali Česká Pojišťovna.
Pojištění schopnosti splácet
Pojištění schopnosti splácet je produkt, kterým si pojistíte Vaši schopnost splácet leasingové/úvěrové splátky i v případě neočekávaných událostí, majících vliv na Vaši finanční situaci.
Pojištění schopnosti splácet nabízíme ve 3 variantách: Basic, Standard, Exklusive (navíc obsahuje pojištění proti ztrátě zaměstnání a pojištění hospitalizace z důvodu úrazu i nemoci).
Pojištění GAP
Dacia Pojištění Vám díky produktům kombinujícím havarijní pojištění a pojištění GAP nabízí plnou pojistnou ochranu, která Vás zbaví starostí při řešení událostí:
Toto pojištění Vás chrání před snížením pojistného plnění souvisejícím s poklesem hodnoty vozidla v čase, protože kryje rozdíl mezi pořizovací cenou vozidla a jeho aktuální časovou cenou v okamžiku těsně před vznikem pojistné události. Díky tomu budete mít dostatek finančních prostředků na nákup nového automobilu tzn. pojistné plnění ve výši 100 % pořizovací ceny vozidla v prvních 3 letech.
Pojištění GAP nabízíme jako „Samostatné pojištění GAP - doplněk k havarijnímu pojištění“.
Slovníček pojmů
Pořizovací cena vozidla = Částka, na kterou je nové vozidlo pojištěno a odpovídá celkové kupní ceně vozidla vč. Výbavy a příslušenství, uvedené na faktuře vystavené prodejcem. Současně představuje max. částku, která bude vyplacena v případě pojistné události vozidla.
Časová cena = představuje aktuální tržní hodnotu vozidla odpovídající jeho staří a opotřebeni, za kterou lze pořídit totožné vozidlo.
Totální škoda = jde o škodu, kdy náklady na opravu vozidla by převýšily časovou cenu vozidla. Oprava se v těchto případech neprovádí.
Jak funguje GAP
Po dobu minimálně tří let od zakoupení vozidla Vám bude garantováno, že v případě odcizení celého vozidla, nedojde-li k jeho nalezení do 30 dnů od nahlášení policii a v případě škody, u níž by náklady na opravu převýšily časovou (obecnou) cenu vozidla (totální škoda) Vám pojišťovna vyplatí rozdíl mezi pořizovací a obecnou cenou vozidla. Navíc je možné pokrytí i spoluúčasti na havarijním pojištění.
Jak postupovat při dopravní nehodě
Bezprostředně po nehodě:
Policii voláme vždy v případě:
Za bezdůvodné přivolání policie na místo nehody Vám nehrozí sankce.
Ignorujte na místě nehody asistenční služby, které jste si sami neobjednali!
Volejte vždy asistenční linku vaší pojišťovny.
Asistenční služba pro zajištění odtahu (ČR i zahraničí) |
Klientská linka pojišťovny (při volání z ČR) |
|
---|---|---|
Allianz |
+420 283 002 780 |
841 170 000 |
Kooperativa | +420 266 799 779 | 841 105 105 |
Uniqa | +420 272 101 020 | 488 125 125 |
Generali Česká pojišťovna | +420 241 114 114 | 241 114 114 |
V případě, že potřebujete s čímkoliv poradit, obraťte se s důvěrou na klientskou linku vaší pojišťovny. Potřebujete-li zajistit odtah vozidla, volejte asistenční společnost vaší pojišťovny.
Vaší pojišťovnu naleznete na zelené kartě k Vašemu vozidlu.
Záznam o dopravní nehodě
Všechny potřebné informace související s účastí na pojistné události zaznamenejte do Záznamu o dopravní nehodě, vč. uvedení viníka nehody. Pokud je mezi účastníky dopravní nehody neshoda o viníku, vždy přivolejte policii. Protokol nezapomeňte podepsat oběma účastníky a uvést datum.
Vedle Záznamu o dopravní nehodě pořiďte přímo na místě fotografie zachycující postavení vozidel v okamžiku nárazu ze všech stran a úhlů a viditelná poškození obou zúčastněných vozidel.
Případné svědky události požádejte o kontakt a požádejte je o spolupráci při policejním šetření.
Při opravě vozidel po pojistných událostech se s důvěrou obraťte na servisy Dacia, kde se o Vás postarají specialisté na likvidaci pojistných událostí. Naši pracovníci udělají vše nezbytné proto, abyste nemuseli řešit pojistnou událost s pojišťovnou a svůj drahocenný čas mohli strávit příjemnějším způsobem.