Nejefektivnější ve městě
Pohonná jednotka
155 k
full hybrid Kombinovaný výkon 155 koní
Až
40 %
snížení spotřeby palivav cyklu WLTP ve městě
Od
110 g/km
emise CO₂podle protokolu WLTP, může se lišit v závislosti na verzi a volitelné výbavě
Jezděte až
80 %
času 100% na elektřinuv městském prostředí
Technologie
Bigster hybrid 155 kombinuje čtyřválcový motor o výkonu 109 koní1, elektromotor o výkonu 49 koní1, baterii o kapacitě 1,4 kWh (280 V) a inovativní multimodovou automatickou převodovku bez spojky.
Provoz
Pohonná jednotka full hybrid modelu Bigster s výkonem 155 koní a maximálním točivým momentem 205 Nm2 full hybrid nabízí dynamický rozjezd 100% na elektřinu a rychlou akceleraci. Baterie se dobíjí za jízdy rekuperací energie při brzdění a zpomalování, čímž se dosáhne až 80 % doby jízdy po městě plně na elektřinu.
1Uvedený výkon 155 koní, skutečný výkon 158 koní.
2 Točivý moment elektromotoru 205 Nm, točivý moment spalovacího motoru 172 Nm
Nejdynamičtější
Pohonná jednotka
140 k
mild hybrid
Až
10 %
snížení spotřeby palivav kombinovaném cyklu WLTP
Od
129 g/km
emise CO₂podle protokolu WLTP, může se lišit v závislosti na verzi a volitelné výbavě
Až
230 Nm
točivý moment
Technologie
Pohonná jednotka mild hybrid 140 kombinuje tříválcový přeplňovaný benzinový motor nové generace o objemu 1,2 l založený na Millerově cyklu (optimalizovaná účinnost a nižší ztráty při přečerpávání) s lehkým 48V hybridním systémem a šestistupňovou manuální převodovkou.
Jak to funguje
Hybridní systém podporuje spalovací motor při rozjezdu a akceleraci, čímž optimalizuje jízdní zážitek a snižuje průměrnou spotřebu paliva (5,71 l/100 km) a emise CO2 (129 g/km) přibližně o 10 % ve srovnání se spalovacím motorem se stejným výkonem.
Pro řidiče s vysokým ročním nájezdem
Pohonná jednotka
140 k
mild hybrid
Až
10 %
snížení spotřeby palivav kombinovaném cyklu WLTP
Od
118 g/km
emise CO₂podle protokolu WLTP, může se lišit v závislosti na verzi a volitelné výbavě
Více než
1 400 km
kumulativní dojezdkumulativní dojezd s nádržemi na benzin i LPG
Technologie
Pohonná jednotka mild hybrid-G 140 dokáže spalovat benzin i zkapalněný ropný plyn (LPG), přičemž každé z paliv má vlastní nádrž.
Bigster poprvé nabízí tříválcový motor o objemu 1,2 l s turbodmychadlem, který kombinuje dvoupalivový systém benzin/LPG a lehký hybridní systém s napětím 48V.
Jak to funguje
Díky přepínači dokonale integrovanému do přístrojové desky je přepínání z jednoho paliva na druhé rychlé a téměř nepostřehnutelné. Hybridní systém pomáhá spalovacímu motoru při rozjezdu a akceleraci, čímž optimalizuje jízdní zážitek a efektivitu.
Vysoce výkonný a mimořádně všestranný
Pohonná jednotka
150 k
mild hybrid kombinovaný výkon 150 k
Až
30 %
nižší provozní nákladyprůměrná cena LPG v Evropě k 5. květnu 2025 činila 17,50 Kč/l oproti 34,08 Kč/l za benzin
Od
118 g/km
emise CO₂podle protokolu WLTP, může se lišit v závislosti na verzi a volitelné výbavě
Jezděte až
60 %
času 100% na elektřinuv městském prostředí
Technologie
Bigster, dvoupalivový hybridní vůz s pohonem 4x4, kombinuje výkon benzinového motoru 1,2 litru o výkonu 140 koní s mild hybrid systémem 48 V přední části s výkonem elektromotoru 13 koní na zadní nápravě.
Spalovací motor je kombinován s šestistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou a elektromotor s dvoustupňovou převodovkou a neutrálem.
Jak to funguje
Baterie se dobíjí za jízdy pomocí rekuperace brzdné energie a energie při zpomalování, což umožňuje dosáhnout až 60 % času v čistě elektrickém režimu při jízdě ve městě.
Díky přepínači dokonale integrovanému do přístrojové desky je přepínání z jednoho paliva na druhé rychlé a téměř nepostřehnutelné.