Hybridní technologie Dacia BigsterZískejte to nejlepší z obou světů, aniž byste museli měnit své zvyky!

Různé hybridní pohonné jednotky Dacia

Hybridy kombinují konvenční benzinový motor s elektromotorem, který plní více funkcí.

Full hybridní technologie – Dacia Bigster

Full hybridní technologie

Kombinace

1 spalovací motor

Multimódová automatická převodovka

1 samonabíjecí trakční baterie 280 V


Nabíjení baterie

Není třeba se připojovat do zásuvky, baterie se nabíjí sama za jízdy pomocí energie rekuperované při brzdění a zpomalování.

Mild hybridní technologie – Dacia Bigster

Mild hybridní technologie

Kombinace
1 spalovací motor

1 startér-generátor

1 samonabíjecí 48V baterie pro použití na cestách


Nabíjení baterie

Není třeba se připojovat do zásuvky, baterie se nabíjí sama za jízdy pomocí energie rekuperované při brzdění a zpomalování.

Mild hybridní technologie – Dacia Bigster

Mild hybridní technologie

Kombinace
1 spalovací motor

1 startér-generátor

1 samodobíjecí baterie

1 hřídel pohonu zadních kol

 

Nabíjení baterie

Není třeba se připojovat do zásuvky, baterie se nabíjí sama za jízdy pomocí energie rekuperované při brzdění a zpomalování.

Technologie Hybrid 150 4x4 – Dacia Bigster

Mild hybridní technologie + dvoupalivový systém LPG/benzin*

Kombinace
1 spalovací motor

1 startér-generátor

1 samodobíjecí baterie​

1 nádrž na LPG doplňující nádrž na benzin


Nabíjení baterie

Není třeba se připojovat do zásuvky, baterie se nabíjí sama za jízdy pomocí energie rekuperované při brzdění a zpomalování.

 

*Pohonná jednotka ECO-G bude možné objednat později.​

Srovnání výhod hybridních technologií

  Hybrid 155    TCe 140         TCe 130 4x4 ECO-G 140
Technologie Full hybrid   Mild hybrid   Mild hybrid Mild hybrid
Zdroj energie Benzin + elektřina Benzin + elektřina Benzin + elektřina Benzin + LPG + elektřina
Jízda 100% na elektřinu  Ano Ne Ne Ne
Elektrická asistence spalovacímu motoru Ano Ano Ano Ano
Stop & Start Ano Ano Ano Ano
Nabíjení za chodu Ano Ano Ano Ano
Elektrický start Ano Ne

Ne

Ne
Úspory na spotřebě/užívání  Až o 40 % 1 nižší spotřeba Až o 10 % 2 nižší spotřeba Až o 10 % 2 nižší spotřeba Až o 50% nižší náklad na plnou LPG nádrž

1V městském cyklu ve srovnání s obdobným benzinovým motorem a v závislosti na podmínkách používání vozidla a jízdním stylu řidiče.

2V kombinovaném cyklu ve srovnání s obdobným benzinovým motorem a v závislosti na podmínkách používání vozidla a jízdním stylu řidiče.

Výhody hybridních vozů

pohon na elektřinu a spalovací motor
pohon na elektřinu a spalovací motor
Dojezd až 1400 km (v závislosti na pohonné jednotce) bez nutnosti nabíjení.
Žádné sankce při nákupu
Žádné sankce při nákupu
Emise CO2 od 105 g/km v závislosti na pohonné jednotce)
Jízdní komfort
Jízdní komfort
Automatická převodovka (u pohonné jednotky Hybrid 155) usnadňující každodenní jízdu.
Žádné zapojování do zásuvky
Žádné zapojování do zásuvky
Elektrická baterie se automaticky dobíjí při brzdění a zpomalování.

Máte další otázky?